Een gang met oranje tori tori-poorten en Chinese karakters.

Klanten
Service

Hier vind je alle antwoorden op de vragen die je misschien hebt. Je kunt ons ook mailen. Zie onderaan deze pagina.

Hoe kunnen wij helpen?

Veelgestelde vragen

Bestellen

Is kopen via internet veilig?

Stoney Bracelets is aangesloten bij een aantal waarborg keurmerken voor internet verkopen. Hiermee conformeren wij ons aan met de voorwaarden van deze keurmerken die als doel hebben het beschermen van de klant.

Wij hechten waarde aan een tevreden klant. Daarnaast kan je bij Stoney Bracelets betalen via iDEAL & Klarna Achteraf Betalen, momenteel de veiligste en meest efficiënte manier om via internet te betalen.

Welke maat moet ik bestellen?

Heb je eindelijk de perfecte armband gevonden? Mooi, bestellen maar! Wij leveren bij alle modellen standaard maten, kijk goed naar de meetinstructie. Wil je toch een andere maat? Dat kan; Bestel dat een "custom" maat. Geef vervolgens je polsmaat op in het speciale vlak binnen de winkelwagen.

Wat als ik de standaard maten niet pas?

Geen probleem! Het kan natuurlijk voorkomen dat je pols net groter of kleiner is dan onze standaard maten. Wij maken iedere armband zelf met de hand. Bestel de maat "custom" en geef dan jouw polsomtrek aan in de winkelwagen en wij gaan de perfecte armband voor jou maken.

Hoe plaats ik een bestelling?

Zoek eerst de perfecte armband(en)! Daarna kun je met één druk op de knop, mits op voorraad, de armband in de winkelwagen plaatsen. De winkelwagen kun je altijd weer aanpassen en artikelen toevoegen of verwijderen. Is je bestelling compleet? Druk dan op "Afrekenen". Je wordt naar een volgend scherm gestuurd, waar je je contactgegevens en verzendadres moet ingeven. Conform onze privacy policy gaan wij uiteraard vertrouwelijk met deze gegevens om. Vervolgens kies je gewenste betaalmethode. 

Wat als een Stoney Bracelet is uitverkocht?

Wij zijn volledig geautomatiseerd! Alle artikelen op de website zijn op voorraad of het staat er specifiek bij dat deze uitverkocht is. Mocht het voorkomen dat je bestelling toch fout gaat, door bijvoorbeeld een gelijktijdige bestelling, dan nemen we contact met je op! Hoe dan ook, we vinden samen een oplossing.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Na betaling maken we je armband klaar voor verzending. Betalen kan bij ons op de volgende manieren. Veilig en gemakkelijk:

1) Via iDEAL betaal je via je eigen bank, zoals ING, ABN-AMRO, ASN, Rabobank, SNS Bank, Regiobank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank.
2) Paypal; kies voor deze optie en de provider leid je door het betalingsproces.
2) Klarna After Pay. Betaal pas na ontvangst van de bestelling. Je wordt doorgestuurd naar de Klarna omgeving.
3) ApplePay / GooglePay; kies voor deze optie en de provider leid je door het betalingsproces.
4) Credit Card; kies in de checkout voor deze optie en je wordt automatisch door het betalingsproces geleid.

Bovenstaande betaalmogelijkheden worden gratis aangeboden.

Betalen met iDEAL

Betaal veilig, vertrouwd en gemakkelijk met iDEAL. iDEAL is gebaseerd op internetbankieren. Dit betekent dat je kan afrekenen in jouw vertrouwde betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van jouw bank. Je gebruikt bij de betaling dezelfde hulpmiddelen als bij een betaling via internetbankieren (bijvoorbeeld Random Reader bij Rabobank, SMS-Tan bij ING Bank, en e.dentifier bij ABN AMRO) of  betaal direct via de bankieren app op je telefoon. De betaling wordt direct ten laste van de betaalrekening uitgevoerd. In dat opzicht lijkt het op een pin-betaling.

Zijn er kosten verbonden aan betalen met iDEAL?

Nee er zijn geen kosten aan verbonden, alle klanten kunnen bij Stoney Bracelets gratis met iDEAL betalen.

Verzending

Wat is de levertijd?

Onze producten worden vanuit voorraad geleverd. Dit zorgt ervoor dat we je een snelle levering kunnen bieden.

Wij leveren in 1-2 werkdagen. Bestellingen, mits op voorraad, waarvan wij de betaling op werkdagen voor 15:00 uur ontvangen, worden de volgende dag geleverd. Bestellingen na 15.00 uur worden geleverd binnen 2 werkdagen. Wij verzenden via DHL, inclusief Track & Trace code. Onze pakketten passen door de brievenbus, waardoor je niet thuis hoeft te zijn!

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden in Nederland vanaf €50 gratis! Daaronder slechts €4,50.

België & Duitsland: Gratis vanaf €70 (Anders €5,95)

Oostenrijk, Frankrijk, Luxemburg, Portugal & Spanje: Gratis vanaf €70 (Anders €5,95)

Rest van Europa: Gratis vanaf €100 (anders €6,95)

Kan ik zien waar mijn bestelling is?

Op het e-mailadres die je bij de bestelling hebt opgegeven, ontvang je een aantal e-mails met informatie over de status van jouw bestelling. In het eerste bericht wordt de ontvangst van jouw bestelling bevestigd. De tweede e-mail ontvang je wanneer de artikelen worden verzonden.

Daarin kun je een link vinden, welke meteen naar jouw persoonlijke track-en-trace pagina zal lijden.

Binnen enkele seconden zie je precies waar jouw zending zich op dat moment bevindt.

Hoe worden de Stoney Bracelets geleverd?

Bestellingen worden geleverd in een brievenbuspakketje. Hierdoor hoef jij niet thuis te zijn voor ontvangst. In het pakketje zit een handgeschreven kaart, een orderbevestiging en jouw bestelde producten inclusief premium leren zakje. Uitpakken en genieten maar!

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je niet tevreden bent over onze producten dan kan je jouw bestelling zonder moeilijkheden ruilen of retourneren binnen 14 dagen na aankoop. Custom armbanden - op maat gemaakt - kunnen niet worden geretourneerd. Mocht de maatvoering niet juist zijn, kunnen we deze wel vermaken.

Een retourzending is voor eigen rekening. De verzender is altijd verantwoordelijk voor verzending en neemt hierbij het risico.

Wil je een bestelling ruilen of retourneren? Neem dan contact met ons op. Dit kan via het contact formulier of stuur een e-mail naar info@stoneybracelets.nl

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?

Als we jouw geretourneerde artikelen hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag binnen 2 werkdagen door ons teruggestort op jouw rekening.

Is ruilen mogelijk?

De armband ruilen voor een andere armband of voor grotere/kleinere maat is mogelijk. De kosten van terugsturen zijn voor jouw rekening. Het opnieuw opsturen van een andere armband zullen wij voor onze rekening nemen. Wij hebben graag tevreden klanten!

Garantie

Zit er garantie op Stoney Bracelets?

Zeker! Onze armbanden worden geregen op dik siliconen draad, waardoor de armbanden extreem sterk zijn. Het gebeurd bijna nooit, maar hij kan knappen. Geen paniek, verzamel de kralen en wij fixen de armband weer!

Op elke armband bieden wij je 6 maanden garantie en daarbij ook een gratis reparatie service. Na 6 maanden brengen wij reparatiekosten in rekening, €7,50 per armband. Zie de pagina Armband Reparatie.

Overig

Hoe moet ik een natuursteen armband onderhouden?

Verleng de levensduur van je armband door elk contact met chemische producten (bijv. parfum, zeep, crèmes) te vermijden. Draag ze niet als je gaat sporten, slapen of tijdens het klussen. Transpiratievocht tast het materiaal aan, en de sieraden hebben extra te lijden bij lichamelijke activiteiten.

Is je armband toch vies geworden? Spoel ‘m af met koud of lauw water en droog ‘m voorzichtig af.

Verdere vragen?

Je kan eenvoudig contact met ons opnemen via het contactformulier, of via e-mail. We helpen je graag verder. 

Neem contact op

Heb je vragen over je bestelling of een algemene vraag?